Deutsche Bank have agreed to extend the financing, while Nippon Export and Investment Insurance (NEXI) are providing insurance for the portion co-financed Deutsche Bank. Oldendorff organized a namegiving ceremony for the two ECO Ultras MV “August Oldendorff” and MV “Auguste Oldendorff” at Japan Marine United’s Kure site on November 14. The vessels feature a Diesel United “Wärtsilä” 6RT-flex 50D main engine, 4 x 30 tons electro-hydraulic cranes with 12 cbm “Orts” grabs, CO2 in holds, A-60 bulk head and increased tanktop strength. Delivery is scheduled for December 2014 and January 2015.
Sezioni
- Shipping (5536)
- Economia (4982)
- Logistica e Trasporti (4402)
- Infrastrutture (3469)
- Nautica (1482)
- Eventi e turismo (951)
- Cultura (200)
- Diritto - Fisco (100)
- Editoriale (14)
Archivio blog
- ► 2023 (2311)
- ► 2022 (1425)
- ► 2021 (1236)
- ► 2020 (1389)
- ► 2019 (1517)
- ► 2018 (1670)
- ► 2017 (1497)
- ► 2016 (2092)
- ► 2015 (3095)
-
▼
2014
(3037)
-
▼
novembre
(294)
-
▼
nov 22
(12)
- Sinergie tra Capitaneria di Porto di Napoli e Univ...
- Reggio Calabria - Contraffazione prodotti, parte c...
- Pullmantur increasing capacity with Majesty of the...
- Il settore alberghiero ai tempi dei social media
- Oldendorff stretches financing for two Ultramax Ne...
- Presentato il Trofeo Accademia Navale e Città di...
- Fatturato e ordinativi dell’industria
- IMO adopts Polar Code
- Fincantieri teams up with Carnival and CSSC
- Eni consolida la propria presenza in Turkmenistan
- Campobasso - Tappa del Roadshow per le Start Up in...
- La flotta nell'Indiano, vita dura per i velisti
-
▼
nov 22
(12)
-
▼
novembre
(294)
Oldendorff stretches financing for two Ultramax Newbuildings
Deutsche Bank have agreed to extend the financing, while Nippon Export and Investment Insurance (NEXI) are providing insurance for the portion co-financed Deutsche Bank. Oldendorff organized a namegiving ceremony for the two ECO Ultras MV “August Oldendorff” and MV “Auguste Oldendorff” at Japan Marine United’s Kure site on November 14. The vessels feature a Diesel United “Wärtsilä” 6RT-flex 50D main engine, 4 x 30 tons electro-hydraulic cranes with 12 cbm “Orts” grabs, CO2 in holds, A-60 bulk head and increased tanktop strength. Delivery is scheduled for December 2014 and January 2015.
- Blog Comments
- Facebook Comments
Translate
I più cliccati degli ultimi 30 giorni
-
11 aprile 2024 – “Un concreto passo avanti nell’ottica di una sempre maggiore competitività della bandiera italiana nei confronti delle a...
-
11 aprile 2024 - “Un passo decisivo per dar gambe alle progettualità di sviluppo economico del nostro territorio. Le esperienze estere, i n...
-
12 aprile 2024 - Ha preso il via a Gaeta, a Villa Irlanda, la terza edizione del Summit Nazionale sull’Economia del Mare Blue Forum. Tema ...
-
11 aprile 2024 - «Il salario degli insegnanti è un fondamentale riconoscimento del valore della scuola. Ed è oggi inadeguato. C’è poi anche ...
-
12 aprile 2024 - “Noi vogliamo semplicemente fare il nostro mestiere, che è quello di collegare porti e comunità. Noi abbiamo sempre avuto...
-
12 aprile 2024 – A fine marzo 2024, DACHSER ha acquisito l'80% della Joint venture DACHSER & FERCAM Italia, perfezionando così l...